2008年12月10日 星期三

行程表 ~ 23-29/11/2008

出發前查看天氣,知道京都間中會下雨,故初版行程表並無故定計劃,搜尋好各地乘車路線後,每晚在酒店看天氣預告,明天北部下雨便去南部,若南部下雨便去北部,這就是自由行、並且不用搬酒店的好處啊。


















終極行程{ 23-29/11/2008 }~
Day 1 香港→大阪《難波、心齋橋》(宿心齋橋Cross Hotel)
Day 2 大阪→京都《南禪寺、三條通》 (宿心齋橋Cross Hotel)
Day 3 大阪→京都《嵐山、天龍寺、竹林、常寂光寺》(宿難波Ilcuore Hotel)
Day 4 大阪→京都《貴船神社、鞍馬寺》(宿難波Ilcuore Hotel)
Day 5 大阪→和歌山《黑潮市場、難波》(宿難波Ilcuore Hotel))
Day 6 大阪→京都《祇園、八坂神社、清水寺、知恩院(夜間拜觀)》(宿難波Ilcuore Hotel)
Day 7 大阪→京都→香港《錦市場、祇園》

4 則留言:

largeheadboy 提到...

day 5 去乜嘢和歌山吖!
我諗你呢個遊記唔會好似我嗰個拖足成年個呵~
加油啊!

maymay 提到...

大頭:
算啦,唔去過又典知和歌山係乜樣呢,都叫做吃左碗好好味嘅拉麵,幾好吖~^^
遊記~諗起就覺得會好忙咁!不過我會努力嘅!

supageti 提到...

我仲要去和歌山個喎 ~~~

maymay 提到...

師姐:
我淨係去左黑潮市場之嘛,可能其他地方好玩呢,去吓都無防嘅~