2008年12月18日 星期四

Day 1 ~ 23-11-2008 (日) 晴

香港─大阪 (宿心齋橋Cross Hotel)

今天乘搭國泰CX506 10:20的航班飛往關西空港,一如以往,約定相熟的士司機七時來接,七時半便到達機場。

網上Check in的人龍不長,十多分鐘便辦妥手續,悠閒地在美心閣吃個早茶,結帳後便進入離境閘口,即使說金融海嘯影响旅遊事業,但今天的旅人可不少喲。



















































航機準時起飛,飛機餐雖難吃,還是吃下了綠茶冷麵及蛋糕,今次坐位較近出口,所以過境時排得頗前,行李亦很快到手,在機場買了2日及3日關西火車票各兩張,便乘16:00南海電鐵往難波,下車後再徒步往Cross Hotel




































酒店的大堂很細,服務員英語相當流利,但服務並不殷勤,辦妥入住手續後便不再理會你,在日本來說算是「不夠熱情」。但房間質素則很不錯,尤其那個敞大的浴室,設備及床鋪都很簇新時尚,電視是LCD屏幕,空調可隨意調較温度。




























































稍事休息後,便到難波江戶川,想吃傳說中有三種食法的鰻魚飯,收銀處穿和服的老女人,看來像是老闆娘,並不歡容,店內食客不多,眼見沒有人吃三式飯,便隨意點了兩款套餐,在日本吃鰻魚一般都會好吃,但這裏例外,鰻魚薄得很,魚骨甚多,醬汁沒啥味道,米飯及蒸蛋皆不出色,魚肝清湯淡如水,使人吃得很不暢快,此刻非常懷念宮島又平又靚的穴子飯,付過3150円之後,趁高島屋還未關門,趕快到超市購買美味乳酪及水果,填補一下空虛才行。





















離開高島屋後,到千日前替網友購買叮噹串炸電話繩,按提供的日文地址(其中寫著1F)走上一樓,卻是間劇院,見裏面有紀念品部便想「闖」進去,被門前的職員攔著,我向她出示列印的地址及電話繩圖樣,她禮貎地著我等待一下,然後帶了一位會說英語的男職員出來,那位職員一看我手上的紙,便立即熱情地領我們到地下樓梯後的一間精品店(原來1F解作1號F,我誤會是一字樓),就這樣符符碌碌地完成了首個任務,滿意地回酒店吃消夜去。




12 則留言:

largeheadboy 提到...

咦,真係好大條骨喎!
喺日本食咗一餐唔太好嘅真係好唔開心啊~

係哩,我屋企個 19 吋 mon 睇你呢個 blog 啲相會亂咗位置。

匿名 提到...

心齋橋Cross Hotel我都住過2晚,Reception班職買確係幾cool~~
但勝在極方便及房間好新淨~~

那間江戶川咁差勁,難怪我未曾聽過!

關西地區美食不及關東,又一鐵証!

lau2tang 提到...

maymay,
點你去幫襯呢間舖,真係唔好意思嘞~

薯嘜,
又唔可以咁講,話哂關西有天下廚房的美譽,係我地未發掘到啫~

maymay 提到...

大頭:
好在d消夜好好味,補番數~
可能係版面嘅問題喎~

薯嘜:
呢d咪就係管理問題囉,响日本都幾罕見架!
關東我唔熟,答你唔到添~~

劉鄧:
咪傻啦,妳一番好意介紹俾我,係佢做得差之嘛~

supageti 提到...

鰻魚茶泡飯都係去名古屋食罷啦 ~

美食一定係關西多囉,我認為 ~ ^^

maymay 提到...

師姐:
劉鄧就係知我想吃鰻魚泡飯,所以介紹呢間俾我囉,佢都唔知會咁渣架~

匿名 提到...

劉鄧,唔好意思,無心冒犯!

maymay 提到...

代答:劉鄧好明白事理架,放心啦~~

lau2tang 提到...

Rempei,
唔好咁講啦,你無冒犯我喎~
你講你自己個睇法啫,而且實情係呢間店我都無幫襯過,所以咪派師妹呢個食家去試真啲囉,點知一試就出事!

maymay 提到...

劉鄧:
我樂於做白老鼠架,下次唔該介紹多d新野過我吖~~^^

匿名 提到...

原來係依日幫我買多拉,唔該晒~
日本無G/F架,1/F即係地下呀,哈哈~

maymay 提到...

又唔早d講!