2009年1月6日 星期二

Day 4 ~ 26-11-2008 (三) 晴

大阪→京都《貴船、鞍馬》 (宿難波Ilcuore Hotel)

今早吃的是訂房時以特價每位伍佰日圓預訂的酒店早餐,款式不多,質素普通,如以正價每位壹仟日圓,實在不值,故此往後三天都沒有在這裏吃。


















吃過早餐便向京都以北出發,從難波乘地下鐵御堂筋線在淀屋橋轉京阪本線到出町柳,再轉叡山電車到貴船口,全程一小時四十五分。

到達出町柳駅,人潮擠擁,大半是本地老人團,迫爆每一班電車。
































這區是行山路線,鞍馬是終點站,我們選擇在貴船口下車,回程則在鞍馬駅上車,到時能找到座位的機會較大。

















旅遊資料寫著由貴船口步行往貴船神社,需時約三十分鐘,沿途有商店街,心想一路上逛逛商店,三十分鐘很快便過去吧,於是捨棄無料送迎巴士而選擇徒步而行。豈料沿途非但沒有商店,遊人亦沒多少個,上斜的路程亦絕非三十分鐘便能完成,又一次被欺騙了!

















終於來到貴船神社,這裏地方不大,但紅葉卻吸引不少「長短火」在圍攻!


























































神社有水占卜出售,白白的一張,沒有文字,但祗要放到水裏,韱文便會慢慢顯示,很有趣,我害怕如友人般抽著下韱,故祗看沒買。

















這刻氣溫祗有八度。

















遊罷貴船神社,又渴又餓,沿路沒有飲品販賣機,食肆不多亦不吸引,以為到鞍馬路上能找到吃,付過二佰日圓愛山費後,便向鞍馬山出發。由這裏開始便是上斜的崎嶇山路,因昨日下過雨,又濕又滑又直又窄,還要走一段凹凸不平的根の道,對我們來說絕對是個大考驗,當然,渴望一見的飲品販賣機和洗手間,一路都沒出現過,沿途祗靠迎面旅者的每一句こんばんは,來支撐著意志!













































好不容易來到山頂,真有大地在我腳下的感覺,置身漫山紅葉中,幸福就是如此簡單,一切已不重要了!


























































這張照片是在疲倦得手騰腳震情況下拍攝的,畫面沒有「鬆郁蒙」,很難得耶!

















四個半小時過去,終於到達山腳的由岐神社鞍馬寺,又冷又餓,看到一部有熱飲販賣的飲品機,如獲至寶,這一口熱咖啡是人生中最甘甜的啊!



























































再轉個彎便到達鞍馬駅,又細又舊的一個車站,擠著不少歇息遊人,站外有一檔流動小吃店及一部流動麵包車,我們又吃了整個京都行程中最美味的食物。































出町柳是個典型民區,入夜後十分寧靜,沒地方可逛,還是早點回大阪去。

















回到心齋橋已七時多,整天沒什麽吃進肚裏,決定到美國村伊万里屋吃燒肉放題,拿著劉鄧列印給我的九折優惠券,又節省了一筆,可滿足矣。






















原來難波HIPS燈光會變色,在拍攝時才察覺得到。





















南海電車站大樓頂部的球體也有幻變燈光,奪目耀眼!


















一向有膝關節毛病的我,今天可累透了,雙膝痛得幾乎不會動,沐浴時靈機一觸,用按摩花灑對準膝蓋及小腿部位沖按十多分鐘,痛楚頓時舒援不少,隔早起來也不覺累了。

15 則留言:

largeheadboy 提到...

我當日去鞍馬貴船人影都唔多個呀
有無料巴士梗係搭喇,執輸行頭吖嘛~
落返山那一段路啲風光最靚
行得咁辛苦都值嘅

匿名 提到...

你比邊度嘅旅遊資料呃左?

supageti 提到...

鞍馬貴船只會令我想起《陰陽師》裡面啲怨靈 ~~~

Ellen老師 提到...

伊万里屋~~~有點懷念!

匿名 提到...

嘩~~原來鞍馬咁辛苦, 幸好上次無去到~~

largeheadboy 提到...

鞍馬唔算辛苦呀
網主平時少做行家啫~

maymay 提到...

大頭:
我以為有街街行吖嘛,點知會靜到咁,好在風景靚靚補番數唧~

娜娜:
係一張宣傳單張,地圖明明有商店街架~

師姐:
我冇睇過陰陽師呀,但仍然好想夏天去貴船吃川床料理。

老師:
伊万里屋原來有"拾下拾下"放題架~

薯嘜:
貴船鞍馬好值得去架,係我地自已"豉椒拔",冇帶乾糧同水啫,半路見到日本人吃自攜嘅飯團,真係流晒口水呀!

supageti 提到...

川床料理都仲可以,果啲「流水麵」就咪搞我嘞 ~~

lau2tang 提到...

嘩!師妹變身行家㖭~
班日本人的寫真器材好利害喎~
伊萬里屋有蝦食架咩?
我地一路都無留意添~

maymay 提到...

師姐:
第一次知道有貴船呢個地方,就係响網上見到川床料理囉~

劉鄧:
雖然行得辛苦,但又好開心啊!
d拍友巧勁架~
d蝦仲好好味添~^^

匿名 提到...

其實如果唔抗拒浸浴, 咁樣行左一日, 一定要浸下. 就算浸下對腳, 去到膝頭都要.

maymay 提到...

小彭:
嗰日攰到暈,見到張床都想瞓啦,仲邊會慢慢放滿個浴水吖,下次先啦~^^

匿名 提到...

所以要住有大浴場o個o的,湯治療效不可謂不神奇,直情起死回生!

largeheadboy 提到...

我冇抽到下籤呀,係末吉呀~

maymay 提到...

娜娜:
下次我會醒d架喇~^^

大頭哥:
末吉即係乜呢?小小吉?