2009年1月9日 星期五

Day 5 ~ 27-11-2008 (四) 晴

大阪→和歌山《黑潮市場、難波》 (宿難波Ilcuore Hotel)

今天是到日本旅遊以來,首次不在酒店吃早餐,著實有點不慣,難波站地下街又沒什麽好吃,很多餐廳都未開門營業,找了家較為舒適的坐下,早餐選擇不多,香腸欠奉,咖啡也不算好喝,失望極了!



















難波站乘南海本線到和歌山市,祗需一個小時,但到黑潮市場則要轉乘十號巴士,需時四十五分鐘,持關西火車證免付車費。


















巴士乘客寥寥可數,除我們二人外,其餘幾位乘客在中途已下車,有一半路程我們就如包車一樣。到達黑潮市場還祗是早上十時三十分,市場就建在海邊,毗鄰有遊樂場、黑潮溫泉、有蓋燒烤場及一間細細的超市。可能今天不是假期,清靜得很,看不見旅客,祗有一班為數十人左右的買手,買完貨後又一起乘旅遊巴士離去。



























































































在周邊逛了一會,回到市場,終於見到一團香港旅行團及幾個本地遊客,氣氛才稍為熱鬧起來。市場不大,兩層高,地下一半面積販賣乾貨手信,款式懷舊,並不吸引,祗有紀州產柚子酒及梅酒可取,但因太重及攜帶不便,都沒買;另一半賣海鮮及燒烤食品,還有麵檔;二樓是食肆,靜悄悄的,看來都沒多少人光顧。


















我們今天的主題活動是燒烤,買過食材後,在燒烤場找個好位置,場管哥哥便會替我們點起爐火,之後一切就全自助了。追加了一碗义燒拉麵,好美味呢,和歌山拉麵果然名不虛傳。











































市場每天兩場的劏吞拿魚表演,就在十二時半開始,所有遊客都齊集等候,我遲了進來,沒有好位置,人又長得不高,祗能在人群空隙中間連環快拍了一些,回來時有很多都要刪除掉。




































燒烤完畢,買了一盒三件的吞拿魚腩壽司,新鮮肥美,未知是否剛才劏的那尾魚。






























大約一時左右,吃飽飽,到超市逛一會,預算乘搭一時五十分的巴士離開。一時四十五分施施然從超市出來,車站就在旁邊,但沒有車,十號巴士在另一邊停泊著,心想夠鐘了怎麽還不駛過來上客;等了又等,不耐煩了,走過去看看,見司機在車上睡著,心中疑問來了,回車站查看時刻表,原來回程是每小時的四十分開車,我記錯了是逢五十分開車,就這樣白白錯過了班次,唯有返回寂靜的街上,百無聊賴,吃了蜜柑啫喱,又架起腳架玩自拍,都不失是個好節目耶!































候車時不知從那裏走來十多個活潑的小學生,跟兩位老師在嬉笑著,看來感情相當不錯,吱吱喳喳的非常熱鬧。在車上發現原來公路旁邊的山頭都長滿紅葉,雖已過最盛期,依然吸引!

回到和歌山市車站,又是寂靜的一帶,高島屋與車站相連,但售賣的貨品都不時髦,令人納悶,逛了一會便乘車去,在月台上看到對面鐵塔有百鳥歸巢,密密麻麻的,嘆為觀止!


























回到難波時間尚早,到黑門市場的超市掃了點貨,見到香港已絕跡、我倆最愛的明治低脂芝士,真想買十包八包回港,祗是乳製品容易變壞,不敢買;看到一款醍醐味蒸溜咖啡,很想知道醍醐到底是個怎樣味道,回港後泡了喝,香滑順喉,後悔買得太少!
















由街市走出來,提著大袋食品及水果,又回到千日前吞喜帆亭,今次要了兩個廣島燒,還喝了梅酒,很是享受。







































回酒店途中,在便利店買到超大粒蘆薈乳酪,伴著士多啤梨和巨峰提子做宵夜,滿足得連做個夢也是甜!


17 則留言:

Ellen老師 提到...

成個城都冷清清!

lau2tang 提到...

今天個行程都唔係咁悶啫~
個燒烤好唔好食?掂唔掂?

maymay 提到...

老師:
咪就係囉,人影都唔多隻呀!

劉鄧:
黑潮市場茅野睇架,間舖頭仔賣d野又舊過亞嫲!
好在食物都ok,但都幾貴架~~
有機會想去下高野山就真~

largeheadboy 提到...

三件大卜口,點分呀?^t^

都話去高雄好過去和歌山架喇~

maymay 提到...

大頭哥:
又冇四件裝賣,每人件半囉~
唔去過唔心息呀!高雄留番下次去~~

supageti 提到...

包場呀!勁!

無論啲人點講,我都係會去和歌山既,someday ~ 哈哈 ~~

匿名 提到...

呢日行程我幾鐘意喎, 好悠閒, 好放假!

匿名 提到...

何解冇去溫泉旅館住番晚望住日落浸下食下海鮮呢?

maymay 提到...

師姐:
我嘅心態同你一樣,和歌山係要去下嘅,不過唔係黑潮市場囉,去高野山啦~

小彭:
悠閒得滯,就會變左悶架喇~

娜娜:
浸温泉非行程之內,同埋我唔鍾意搬酒店架~

lau2tang 提到...

我搵到你隻咖啡喇~
http://www.sujahta.co.jp/kikunoifc/

maymay 提到...

劉鄧:巧犀利啊,唔該~^^

匿名 提到...

Maymay,我四月去東京時如見到這款醍醐味蒸溜咖啡,幫你掃貨又點話丫~~

maymay 提到...

薯嘜:
好呀,唔該你先~^^
決定左去東京牙?

匿名 提到...

原來maymay有去和歌山~ 不過搭咁耐車入去食餐bbq,好似唔多划算喎......

吞喜帆亭點左兩個廣島燒?點解唔試其他野呢...

maymay 提到...

萊少:
本來諗住祗去半日,點知攪左成日,下次咪制~
上次叫左兩款燒餅,覺得廣島燒最好味,所以安哥囉~

匿名 提到...

你好呀~我叫ami...
我想問呢..係黑潮市場返jr 和歌山站既巴士呢.係邊度可以check到呀???我知去程要坐22,42同43...我搵到去程時間..不過搵唔到點程呢~~~

可唔可以幫下我呀??
email : ami_tse@yahoo.com.hk

thanks~
ami

maymay 提到...

ami:
黑潮市場往JR和歌山駅,一般每小時開一班,建議到達黑潮市場時,先查看車站的時刻表。(每個車站牌下面有清楚列明時間的)
或到下列網址查看~
http://www.wakayamabus.co.jp/wakanavi/rosen.htm